Idén mozogni fogok!

Neked is ez volt az egyik újévi fogadalmad? Jó, mert mozogni egészséges, és nyilván az alakod se bánja, ha kicsit megdolgoztatod a testedet. Ahhoz azonban, hogy idén valóban megvalósuljon a fogadalom, és tényleg az életed részévé váljon a mozgás, fontos, hogy olyasmit válassz, amiben örömödet leled.

A legtöbb hasonló ígéret azzal megy félre, hogy az embernek semmi kedve hozzá, és már eleve úgy kezd bele, mintha a fogát húznák. A mozgás azonban elég tág fogalom, ami azért jó, mert simán találhatsz olyan formát, amit élvezel is. Ha utálsz futni, akkor ne abban gondolkodj, hogy hetente 3-4 alkalommal rákényszeríted magad, és igenis futsz fél órát. Ennek az lesz a vége, hogy majd belekapaszkodsz az első kifogásba, amit találsz, hogy ne kelljen menni (mondjuk leesett két csepp eső), aztán soha többé nem veszed rá magad.

Arra, hogy a mozgás ne maradjon idejekorán abba, három tippet tudok neked adni:

1. Válassz olyat, amit szeretsz. Így kikapcsolódásnak fogod fel, nem valami kötelező rossznak. Ha nem szeretsz futni, ne fuss. Szívesen squashoznál? Mi tart vissza? Eljárnál zumbázni? Hajrá! A tánc a mindened? Tánccal is remekül formálhatod a testedet és átmozgathatod magadat! A lényeg, hogy élvezd, így nem kifogásokat keresel majd, hanem várod a következő alkalmat!

2. Csoportos tevékenységet válassz. Aerobic, zumba, tánc, spinning, jóga, bautyrobic, exotic dance cardio, rúdtánc… tökmindegy, csak ne egyedül legyél, hanem csoportos órán. Megismerkedhetsz másokkal, akikkel motiválhatjátok egymást, és már csak azért is elmész majd az órára, mert mindenkinek feltűnik, hogy te már megint lógsz 🙂

3. Legyen edződ! Ha mégis magányos farkas vagy, és kifejezetten a konditeremben szeretnél izzadni, ruházz be személyi edzőre! Ez azért nagyon jó, mert lesz valaki, aki nem hagyja, hogy a kora reggeli edzés helyett inkább egy órával tovább aludj, aki lecsesz, ha elkezdesz lógni, és aki miatt muszáj menned. Ha másképp nem megy, némi kényszerítő erő hatására biztosan ráveszed majd magad, hogy legyőzd a lustaságot, és végre tényleg aktivizáld magad!

 

Ha pedig otthon edzenél, kezdetben 20 perc is megteszi! Mindösszesen ennyit kell befektess, és nulla forintot!

Kattints IDE, és nézd meg a teljes testet átmozgató ingyenes tréningemet!

Ellátogatnál hozzám egy csoportos órára? Nézd meg az órarendet ITT!

2 válasz
  1. Zsuzsanna
    Zsuzsanna says:

    Szia spinningre járok olyan kérdésem lenne hogy a hétköznapokban álló munkát végzek és visszeres a lábam jó e rá a spinning? Köszönöm a válaszod!

    Válasz

Szólj hozzá a bejegyzéshez! Érdekel a véleményed!

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.