Idén tényleg eléred a tökéletes bikiniformát!

Szinte minden nő megfogadja minden évben, hogy ezen a nyáron tényleg tökéletes bikiniformában fog feszíteni a strandon. Aztán ilyen-olyan okokból ez a cél meghiúsul, nem sikerül elérni az álomalakot, mire elérkezik a strandszezon. Így vagy marad az egyberészes fürdőruha, esetleg a tankini, vagy vállalva a felesleget, így is felvesszük a bikinit, hála a modern telefonok photoshop funkciójának, amivel majd lefaragunk pár kilogrammot. Csak hát az elégedetlenség megmarad.

Ismerős? Sokaknak az… Ha idén is megfogadtad, hogy formába hozod magad a strandszezonra, de még nem tettél semmit ezért, nem kell kétségbeesni, ugyanis még éppen időben vagy ahhoz, hogy az elhatározásodat valóra is váltsd, de azért túl sokat nem ülhetsz már a babérjaidon, ideje TURBÓ fokozatba kapcsolni.

Most húzz bele, még sikerülhet!

Van még két és fél  hónapod, mire tényleg ki kell merészkedned a strandra. Ha pedig belehúzol, akkor ennyi idő elég is lesz ahhoz, hogy úgy nézz ki, ahogy szeretnél, és büszkén viselhesd a fürdőruhádat. Ehhez azonban most már tényleg szükség lesz a vasakaratra és az elszántságra, mert innentől kezdve már nincs idő hibázni, ha tényleg meg akarod valósítani a terveidet.

Le a hizlaló kajákkal!

Az első és legfontosabb lépés, hogy reformáld meg az étkezésedet. Ugyanis hiába érzed azt, hogy nem eszel sokat, egyáltalán nem mindegy, hogy mi az a “nem sok” kaja. A legtöbb pluszkilót a szénhidrát és a cukor adja, ezért ezeket igyekezz kiiktatni az étrendedből, és mással helyettesíteni. Felejtsd el a cukros üdítőket, a sütikéket, a csokikat, a péksütiket reggelire, a tésztákat. Próbáld ezeket minimalizálni, és egészséges, valamint nem hizlaló alternatívákkal helyettesíteni, és sokkal gyorsabb eredményre számíthatsz! Rengetegen hitegetik magukat azzal, hogy “majd ledolgozom”, vagy “majd 2x annyit edzek”. Elárulok egy titkot, amit jó, ha egy életre megjegyzel: NEM TUDSZ ANNYIT EDZENI, HOGY BÁRMIT MEGEHESS!

Sportolj, hogy feszes maradj!

Ha azt szeretnéd, hogy a fogyás után és feszes maradj, akkor nem maradhat el a rendszeres mozgás sem. Mégpedig úgy, hogy némi az erősítő edzéseket kardióval kombináld, felváltva végezd a két mozgásformát. Így erősítheted az izmaidat, ami szép formát biztosító, a kardio pedig segít abban, hogy a felesleg minél gyorsabban lekerüljön rólad.

A lényeg, hogy ne add fel! Tisztán lásd magad előtt a célt, és határozd el, hogy meg fogod valósítani! A mozgás mindenképpen legyen rendszeres, és az étkezésre és igyekezz minél jobban odafigyelni. Nagyon sokat tud segíteni, ha nem egyedül csinálod, hanem van egy barátnőd, aki csatlakozik hozzád. Ha a környezetedben senki nem vágyik arra, hogy formába hozza magát a bikiniszezonra, keress a közösségi oldalakon hasonló csoportokat. Ott biztosan találsz majd támogatókat. Együtt könnyebb, ráadásul hasznos tippeket is kaphatsz tőlük.

 

Ha van kedved, csatlakozz a HOT TWENTY Közösséghez, ahol már több mint 70.000 nő edz együtt, otthonról nap mint nap a tökéletes formáért idő és költséghatékonyan!

Hajrá, én drukkolok Neked!

0 válasz

Szólj hozzá a bejegyzéshez! Érdekel a véleményed!

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.