Nem jött össze nyárra a bikiniforma? Nem baj, előlegezd meg magadnak!

Két olyan időszak van egy évben, amikor az emberek zöme elhatározza, hogy márpedig most életmódot vált, lefogy, és tökéletes alakot varázsol magának. Az egyik az Újév időszaka, a másik pedig a nyári strandszezont megelőző néhány hónap, vagyis inkább hét, amikor egy utolsó kétségbeesett lendülettel próbálnak a gyorsan lefogyni, hogy jobban mutassanak a fürdőruhában. Ilyenkor hajlamosak őrült fogyókúrákba kezdeni, léböjtökbe, értelmetlen “csodapirulák” beszedésébe, melyek gyors megoldást ígérnek, vagy temérdek pénzt elkölteni “fogyasztó” testkezelésekre.

Az év többi részében azonban látszólag mintha nem is érdekelné az embereket, hogy néznek ki, pedig van még néhány remek alkalom arra, hogy lendületet vegyél, és elkezdd az életmódváltást. Ilyen például az ősz, amikor még az anyukáknak is felszabadulhat némi idejük, amit magunkra fordíthatnak, ezért könnyebbé válik a változás, mint bármikor. Legyen eszed, ne hagyd az utolsó pillanatra az életmódváltást, és ne higgy  a gyors megoldásokban, mert NINCSENEK. Nem voltak, és nem is lesznek.

Miért most? Miért ne?

Persze így a strandszezon végeztével azért kicsit csekélyebb a motiváció, mint máskor, hiszen most már nem kell bikiniben mutogatnunk magunkat a Balaton partján, mégis minek kellene azon erőlködni, hogy bomba testünk legyen? Nos, például azért, hogy legközelebb ne áprilisban kezdjünk el görcsölni azon, hogy alig egy-két hónapunk maradt arra, hogy formába hozzuk magunkat, és lehetőleg a karácsonyi időszak se arról szóljon, hogy azon stresszelünk, hogy amúgy is volt rajtunk némi plusz, most pedig a rengeteg kaja és süti miatt arra még rá is pakolunk néhány kilót. Vajon hogy és mikor fogok ettől megszabadulni? Tudod, könnyebb valamit nem megenni, mint utána leadni. Ez az aranyszabály.

Ne mások miatt, magad miatt!

Mindemellett a vonzó a testre és az egészséges életmódra nemcsak akkor kell törekedni, amikor mások is látják, hiszen ezt elsősorban magunkért tesszük. Az őszi/téli időszak pedig kiváló alkalom arra, hogy újult erővel nekiugorjunk, hiszen a gyerekek elkezdik az iskolát, óvodát, így az eddig minden pillanatban készenlétben lévő anyukák fordíthatnak magukra naponta néhány órát. Ne ess abba a hibába, hogy mindegy, mi van a bő, kötött pullóverek és nagykabátok alatt.

Nyilvánvaló helyzeti előnyben vannak azok, akiknek a munkaideje nem fedi teljes mértékben azt az időt, amit a gyerekük intézményben tölt, vagy otthon vannak egy kisebbel, így le tudnak csípni egy-egy órát a nap valamelyik részéből, amikor tornázhatnak. Fontos tudni, hogy a legkisebb mozgás is aranyat ér, ezért ha nincs is sok időnk, akkor is próbáljunk meg legalább egy kicsit mozogni minden nap, már ennek is látható lesz az eredménye!

Apró lépések a siker felé

Ismered a mondást, a könnyen jött dolgok könnyen is mennek. Ez igaz az életmódváltásra is. Minél gyorsabban és drasztikusabban akarsz valamit elérni, annál kevesebb az esély, hogy bírni fogod, és hosszú távú lesz az eredmény. Annál több rá az esély, hogy pár nap/hét után fel fogod adni, mert nem bírod a tempót, a rengeteg megszorítást, a nélkülözést, amit a gyors eredmény érdekében vetsz be. Legyél okos. Csináld lassan, fokozatosan, légy türelemmel.

Ez az egyetlen módszer, ami hosszú távú eredményt ad, és életformává tud válni valami, ami kezdetben csak egy rövidebb periódusra lett tervezve. Ehhez viszont idő kell, kezd el most, kezd el MA! És jövő nyárra végre elégedett lehetsz! Én szóltam!

Láttad már a HOT TWENTY moduláris felépítésű otthon végezhető ONLINE fitness tréningemet, mely csak napi 20 percet vesz igénybe, és már 1 hónap után látni fogod az eredményt? Ja, és étkezési terv is van hozzá, hiszen 70%-ban az étkezésen múlik, hogyan is nézünk ki!