3 tévhit a rúdtáncról, ami eltántoríthat attól, hogy valódi bombanővé változz át!

Imádom a rúdtáncot! Őszintén szólva a konditermek világát sohasem tudtam igazán a magamévá tenni, mert mindig untam kissé, ellenben nagyon fontos nekem az, hogy a testem feszes, izmos és hajlékony legyen. A rúdtáncnál a saját súlyoddal dolgozol, az erő és a hajlékonyság fokozatosan alakul ki, és igazán szuper alakod lesz tőle, miközben a szórakozás és a jókedv a maximum van! Most szeretnék eloszlatni 3 tévhitet, ami eltántoríthat attól, hogy a rúdtánc által igazi bombanővé alakuljatok át!

Túlsúllyal, és ha nem bírod el magadat, el se kezdd!

Több mint 10 évvel ezelőtt dolgoztam ki a rúdtánc szintrendszert, melyet azóta is használnak a Dollhouse Rúdtánc Stúdiókban. Az 1. szinten egyszerűbb, talajról indított forgásokkal és mozdulatokkal kezdhetsz. Szintről-szintre egyre nehezebb trükkökkel találkozol, de az első óra előtt nem számít, hogy van-e sportmúltad, milyen az erőnléted, vagy hogy van-e rajtad felesleg. Attól sem kell félned, hogy nem vagy hajlékony, stretching óránk segítségével még felnőttként is le lehet nyújtani egy spárgára, ha elég elszánt vagy, és rászánod az időt. Az első szinten pedig még nem kell különösebb hajlékonyság a gyakorlatok kivitelezéséhez. 🙂

 

A rúdtánc veszélyes

Mint minden sportnál, itt sem kizárható a sérülés veszélye. De a magasan kvalifikált képzett rúdtánc trénerek úgy adják át a tudást, és annyira odafigyelnek rád, hogy maximális biztonságban tanulhatod a trükköket. A szintrendszer szintén a Te biztonságodat is szolgálja. Ha úgy érzed, egy szinten már minden trükköt megtanultál, irány a szintvizsga! Ha szintvizsgád sikeres, ismét nehezebb trükköket tanulhatsz, de ekkor már az erőd és hajlékonyságod megvan ahhoz, hogy biztonságban tanulj tovább. Az egyre nehezebb és összetettebb forgások és trükkök felkészítik a testedet a magasabb szintre lépésre.

 

A rúdtáncos lányok ledérek, és csak a szexről szól az egész

Aki ezt gondolja, azt odatenném egy rúdtánc órára, hogy hajrá, csináld végig! 😀 Nagyon kemény munka van a mögött, hogy valaki megtanulja a rudas trükköket. A lányok a rúdtánc órán nem azért vannak kisnadrágban/bugyiban és melltartóban, mert ez a szexről szól, hanem azért, mert a rúd csak a csupasz bőrön tapad meg, ezért a gyakorlatok zöme hosszúnadrágban és pólóban egyáltalán nem is kivitelezhető. Persze mellékhatásként észvesztően szexi leszel, de ez ellen már senkinek sem lesz kifogása. 😉

 

Mit kapsz a rúdtánctól?

 

• Csodás alakot! Erőt és hajlékonyságot, feszes testet, tónusos izomzatot.
• Sikerélményt! Óriási sikerélményt ad, amikor végre sikerül egy új trükk, vagy egy szintet előrelépsz.
• Magabiztosságot! Egyre jobb alakod lesz, egyre szebben mozogsz, egyre nagyobb kedvvel fogsz a tükörbe nézni, így az önbizalom elkerülhetetlen mellékhatása a rúdtáncnak!
• Szórakozást! A rúdtánc órák vidám zenére történnek, izgalmasak, hidd el, hamarosan Te is függővé válsz, ha kipróbálod! A legjobb depresszió-űző!
• Barátokat! A rúdtáncra járó lányok nagyon jó fejek, és műveltek! Nagyon sok közöttük a diplomás, nyelveket beszélő értelmiségi, és a többségük egyáltalán nem ebből, vagy épp sztriptizelésből él, rengeteg köztük a „lány a szomszéd házból” típus. 🙂 Foglalkozz bármivel is, biztosan megtalálod a helyedet nálunk, és igazi barátokat is szerezhetsz! 🙂

 

Ha pedig ez még nem volt elég meggyőző, jöjjön 7+1 érv, ami miatt ki kell próbálnod a rúdtáncot! Kattints IDE a részletekért!

 

0 válasz

Szólj hozzá a bejegyzéshez! Érdekel a véleményed!

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.