Ami miatt Neked is szükséged van a napi kihívásokra

Ha szereted a folyamatos motivációt, mert tudod, hogy ez visz előre az életben és az unalmas hétköznapokban, akkor nem sokat kell magyaráznom, miért fontosak a kihívások. Ha viszont nehezen tűzöl ki célokat, nem vagy jó a megvalósításban és gyorsan feladod, akkor ideje ezen változtatnod, mert sokkal többre vagy képes, mint gondolnád!

Siker nélkül nincs önbizalom

Én imádom a kihívásokat, és szentül meg vagyok győzödve, hogy ezek a magamnak felállított “szabályok” és egészséges frusztráció az, ami előre visz, segít a céljaim elérésében és a mindennapi sikerekben. Siker nélkül pedig nincs önbizalom. Én szeretek minden nap úgy lefeküdni, hogy megveregetem a saját vállamat, hogy ma is tettem valamit a céljaimért.

Amit a tanítványaimon látok, hogy sokkal jobban fejlődnek, akarnak, és sokkal kitartóbbak, ha van cél, ha van tétje. Összeraktam nekik egy elég brutál edzésprogramot, melyet nem véletlenül napi kihívásnak, azaz Daily Challenge-nek neveztem el.

CrossFit, amivel szét tudod feszíteni a határaidat

Tavaly volt egy olyan periódus az életemben, amikor éreztem, hogy hiányzik valami. Leginkább az hiányzott, hogy engem motiváljon valaki, seggbe rúgjon, ha nem úgy csinálom a dolgokat, ahogy kell. Egy olyan sportot kerestem, amiben minden egyes edzés alkalmával szét tudom feszíteni a határaimat, amiben nem számít, mennyire vagyok csajos vagy nőies, amiben csak az erő számít, a küzdés, az akarás, a verejték és utána az eufória, hogy IGEN, MEGCSINÁLTAM. Ekkor találtam rá a CrossFit-re, és edzőmre, Áfra Ákosra, akiben emberemre leltem. 🙂

Már az első edzésen éreztem, hogy ez más, mint a többi. Tudtam, hogy többre vagyok képes, mint amit gondolok magamról, de ezt meg is akartam tapasztalni, hogy ne csak üres duma legyen.

Érezni akartam, milyen az, amikor edzésről-edzésre egyre erősebb, technikásabb és büszkébb vagyok, mert álmomban nem gondoltam volna, hogy van még több, van még jobb és még nagyobb.

Élveztem a gyakorlatokat, és azt is, hogy a férjemmel együtt csinálhattam, mert neki is minden edzés egy küzdelem volt, majd hatalmas büszkeség, amikor végeztünk, és megpihenve egymásra néztünk.

Akkor fogalmazódott meg bennem, hogy ezt Nektek is érezni kell! Nap mint nap, hogy sokkal többre vagytok képesek, és sokkal keményebbek vagytok, mint gondoljátok!

Összeraktunk Ákossal 6 napi kihívást,

melyet otthon tudsz végezni, és mindösszesen 10 percet vesz el a napodból, de annál többet ad! A napokat úgy raktuk össze, hogy egyre nehezedő legyen, és ha van kedve a párodnak, ő is tudjon csatlakozni hozzád. Nyugi, neki sem fog könnyen menni!

HIIT (High Intensity Interval Tréning) tréning alapokra építkezünk,

melynek lényege, hogy nagyon magas intenzitással, teljes erőbedobással dolgozunk, majd rövidebb pihenő követi. Az állóképesség fejlesztő, erősítő, saját testsúlyos gyakorlatokat váltogatjuk gumiszalaggal végzett gyakorlatokkal a maximális hatékonyságért. 20 másodpercet dolgoztatva az izmot, majd 10 másodpercet pihentetve.

Tudnod kell valamit. Ennél hatékonyabb zsírégető módszer nincsen, ami ennyire rövid idő alatt hoz eredményt.

DE!

Csak akkor érdemes belekezdened, ha tényleg 1.000 fokon tudsz égni, és beleadni MINDENT! Remegő lábak, égő izmok, zihálás, izzadás, és a maximális komfortzónán kívüliség. Ha ezt a komfortzónádon belül,  kényelmesen szeretnéd megoldani, bele se kezdj!

Persze, le lehet fogyni alacsony intenzitású edzéssel is, mely nem igényel ekkora erőfeszítést, csak sokkal több idő! Időhatékonyság szempontjából a HIIT edzés a legjobb a zsírégetésre és szálkásításra.

Hello október! Kihívás

  • Most akkor csak annyit kérdeznék, van 10 PERCED NAPONTA MAGADRA?

  • Hogy végre elérd a céljaidat, és hajlandó vagy ezért kőkeményen KÜZDENI?

  • Ha a válaszod IGEN, akkor a Hello, október! Kihívás neked jött létre!

  • Ismerd meg a részleteket a gombra kattintva, és tudd meg hogyan csatlakozhatsz Te is!

(Ne feledd, az igazán nagy dolgok az életben a komfortzónádon kívül történnek!)