Hogyan éld túl az ünnepek utáni időszakot

Az év végi és ünnepi időszak mindenki számára nagy lakomákról, családlátogatásokról szól, és még olyanok is félreteszik a diétát, mint én.:-) Ezzel nincs is semmi gond, muszáj adni a testünknek egy kis időt a pihenésre.

De mi a helyzet januártól, amikor vissza kellene rázódnunk a megszokott kerékvágásba vagy esetleg pnot akkor szeretnénk “új életet” kezdeni az új évvel és fittebben élni?

Pár tipp, mely garantáltan segít, hogy mielőbb TOP formában legyél!

  1. Az ünnepi időszaknak VÉGE! Ne tartson még januárban is!
  2. Kezdj mindig egy salátával, és onnan építkezz, ami a tányérodat illeti!
    Rengeteg friss és finom zöldséget-gyümölcsöt lehet kapni, ami magvakkal megszórva tökéletes főétel lehet!
  3. Normális étkezéseket iktass be rendesen és rendszeresen, ne snack-kel , édességgel üsd el éhségedet vagy vágyódásodat.
  4. Mindenképp vacsorázz, mielőtt bulizni indulsz, ne ott kezdj el nassolgatni, és elütni éhségedet.
  5. Vannak üdítők, amik több, mint 300 kalóriát tartalmaznak! Óvakodj az alattomos kalóriabeviteltől, és egyszerűen cseréld le az összes üdítőt ásványvízre, melyet ízesíthetsz citrommal, uborkával, gyömbérrel, mentával.
  6. Amikor étkezel, előre készítsd el, mi kerül a tányérodra! Ne szedj másodszor is, és eszegess extra mennyiséget, csak ami a tányérodon van!
  7. Rengeteg olyan snack van, ami nagyon finom, mégsem kalóriabomba. Csinálsz zöldség mártogatóst, gyümölcssalátát, nassolj cukor és sómentes magvakat, asztalt gyümölcsöket, és kerüld a lisztes-cukros snack-eket.
  8. Mi a helyzet az alkohollal? Ne keverd, és próbálj meg száraz bort inni, ne több, mint 2 pohárral. Minden pohár után 2x annyi ásványvizet fogyassz, mely hidratál, és óv a másnapi fejfájástól is!
  9. Ne egyél egyszerre többet, mint az öklöd, akkora a gyomrod is. Az ünnepi lakomák után biztosan kitágult, így sokkal több kell, hogy a jóllakottság érzése kialakuljon.
    Azonban pár nap, és ugyanúgy visszaszűkül, ha figyelsz a kis adagokra, és a rendszeres étkezésekre. Fitness-versenyzők nem véletlen, hogy napi akár 5-6 alkalommal is étkeznek! Minden a mennyiségen múlik!
  10. Találj valami olyan mozgást, ami feltölt és szórakoztat! Ha jól érzed magad edzés közben, a siker is könnyebben jön, és kitartóbb leszel!

EXTRA TIPP!

Heti 1 nap, amikor szabad az út!!!

Heti 1 napot iktass be magadnak, amikor azt eszel-iszol, amit csak akarsz! Ez pihenőt ad a szervezetednek, és lelkileg is jobban fogod bírni a hosszú távú diétát! Azonban ez a nap nem azt jelenti, hogy reggeltől- estig zabálás, ami beléd fér!

Itt is próbáld meg tartani a kisebb mennyiséget, napjában többször, így könnyebb lesz másnap!

Napi 20 perc edzés elegendő, ha legalább heti 4x csinálod, és odafigyelsz az étkezésre! Kezdésnek a HOT TWENTY BASIC BODY Workout programomat ajánlom Neked, mely teljesen ingyenes. Kattints IDE a videóért!

0 válasz

Szólj hozzá a bejegyzéshez! Érdekel a véleményed!

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.