Turbózd fel az immunrendszered!

Bár az idő még mindig télies, de már nem sokáig! Hamarosan itt a tavasz, ne Te legyél az, akit ledönt a lábáról a tavaszi fáradtság!

Ásd el a bűntudatot

Egy angol kutatás alkalmával, amikor azt vizsgálták, mi van hatással az immunrendszerre, felfedezték, amikor valaki bűnösnek érzi magát valami miatt, a védekező mechanizmusa csökken az immunrendszernek. Próbáld meg elengedni a bűntudatot, és szabadítsd fel magad!

Izzadj és edz!

Egy 12 hetes edzésprogram után az immunrendszered bizonyítottan erősödik, így jobban tud harcolni a kórokozók és fertőzések ellen. Még nem késő elkezdened, hogy nyárra elérd a bikini formád , és megerősödj, hogy jobban bírd a strapát!

Nevess sokat!

A nevetés egészséges szokás, pozitívan befolyásolja a szervezetedet, védelmet biztosít, gyógyít, és rengeteg jótékony hatása van! Nem véletlen alkalmaznak szerte a világon nevetés terápiákat. Az öröm, a mosoly gyógyító erejű, a kisugárzásod megváltozik, és mindenki a Te közeledben akar majd lenni! Próbáld ki! Mosolyogj rá az emberekre, és észreveszed majd, mennyien visszamosolyognak Rád!

Óvatosan, amikor peteérésed van

Peteérés alatt érzékenyebbé válhatunk a fertőzésekre és korokozókra. Miért? A kémiai állapotok megváltoznak, hogy a hímivarsejteknek kedvezőbb környezetet bizosítsanak a megtermékenyítésre.

Aludj, aludj, aludj!

Pittsburg-i egyetemi kutatások alkalmával megállapították, azok az emberek, akik 7 óránál kevesebbet aludtak, háromszor nőtt az esélye a megfázásos tüneteknek, összehasonlítva azokkal, akik 8 órát aludtak minimum. Alvás alkalmával regenerálódik a szervezet, csökken a stressz, erre soha nem sajnáld az időt!

Te mit teszel a tavaszi fáradtság ellen? Ha van egy jó tipped, oszd meg velük!

Még jelentkezhetsz 30 napos életmódprogramunkra, hogy belőled is igazi Bombanő legyen! Kattints ide!

 

4 válasz
  1. arwen***
    arwen*** says:

    Sziasztok!

    Nekem bevált, hogy reggelente vagy délelőtt grépfruitot eszem vagy iszom. Sokszor keverem naranccsal,almával, csicsókával, vagy salátát eszem vagy préselt levet iszom belőle.

    Nekem is segít a sport, a munkahelyemre, ha jó az idő, biciklivel megyek, sokat segít a stressz levezetésében is. Itthon mostanában megint tornázom, köszönhetően Almának:-) A dollhouse tv-s videókat gyakorolom:-) Végül is mindegy, hogy mit mozog az ember (lánya), csak jókedvvel, szívesen tegye.

    Hétvégén kutyaiskolában dolgozom, ezt is bátran ajánlom, mint lelki kikapcsolódást. Ha a kedvenceinkkel vagyunk, velük foglalkozunk, lelkileg jobban egyensúlyba kerülünk. És olyankor kevesebb betegség fog ki rajtunk.

    Arwen

    Válasz
    • admin
      admin says:

      Ezek szuper ötletek, köszönjük, Arwen!
      A kutyázás a legjobb lelki kikapcsolódás, nem beszélve a fizikai mozgásról, én is imádom!:-)

      Válasz

Szólj hozzá a bejegyzéshez! Érdekel a véleményed!

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük